תוכנות השו"ב SECUSYS 2000

התוכנה SECUSYS 2000 הינה תוכנת השו"ב (שליטה ובקרה) הייעודית עבור הבקרים של החברה, המאפשרת שליטה מלאה, ניהול פשוט ומעקב מתמיד אחר הבקרים והדלתות שבמתקן. התוכנה תואמת באופן מוחלט את הבקרים תוצרת SECUSYS, ומאפשרת לנהל אותם מרחוק באופן מלא.

התוכנה גם מאפשרת חיבור למגוון רחב של מצלמות אבטחה מטעם היצרנים הגדולים בעולם, וכן של מערכות בקרת הפריצה הנפוצות בשוק. החיבור מאפשר קבלת נתונים, מעקב בזמן אמת והזרמת וידאו ותמונות מהמערכות, ללא שום הפרעה לתפקודן או יצירת תלות במערכת.


התוכנה מאפשרת הקמה ותפעול של מפות סינופטיות המתעדכנות תמידית, ומאפשרות בקרה קלה על הנעשה במתקן, תוך משיכת מידע מתמדת ומתן שליטה על המערכות המחוברות.

התוכנה מאפשרת שליטה ובקרה קלים אחר הרשאות הכניסה של המשתמשים במתחם, ומציגה ממשק ניהול נוח וגמיש, וממשק בקרה פשוט וקל לתפעול.

התוכנה מאפשרת בניית תרחישים ופעולות שרשרת בדרכים שונות ומגוונות, המאפשרות לך לספק כל פתרון בהתאם לצרכי הלקוח.


התוכנה מותקנת על שרת, ומאפשרת חיבור מספר רב של תחנות מכל מקום בעולם. כל עדכון מופיע מיד בכל התחנות, וניתן לחבר מספר אתרים המרוחקים אחד מהשני למערכת אחת

התוכנה מאפשרת חיבור באמצעות טלפונים חכמים וטאבלטים, ונגישה מכל מכשיר

ניתן להוסיף לתוכנה רכיבים נוספים כגון ממשק למערכות בקרת נוכחות, ממשק עיצוב והדפסת תגים, וממשק ניהול חניונים הכולל יכולת LPR


התוכנה תומכת באופן מלא במגוון שפות, כולל עברית.
 
 
טלפון: 03-9700001דוא"ל: office@emt-eng.com